2011. október 21., péntek

Finish it up Friday , week 2

Csatlakoztam Crazy Mom Quilts pénteki befejezős játékához.
Egy vagy két évvel ezelőtt ajándékokat varrtam a saját festésű anyagaimból. Akkor varrtam egy 12"x15" darabot, zöld maradék anyagokból, de végül nem lett semmi belőle, sőt eltűnt a sok-sok kézzel festett anyag között.

One or two years ago  I sewed some presents from my hand-dyed textiles. Then from the green scraps 12"x15" were sewn. Then I didn't use it, and this little one hid among the other hand-dyed textiles.

Szeptemberben , amikor a szülinapi játékra varrtam a Ginko Biloba leveles ajándékokat, megint kezembe került ez a megvarrt anyagdarab. (Talán már sejthető, hogy a kedvenc fám a Ginko Biloba.) Kicsit meglepődtem, amikor megtaláltam, mert mát teljesen megfeletkeztem róla.

Last month I made a new project: I prepared some presents design with Ginko leaves. (My most favourite tree is Ginko Biloba) .I was surprised when I found this piece. I have forgotten that I had sewn it.

Amikor a kezembe került, applikáltam rá Ginko leveleket, megtűztem, majd megint félre raktam, de csak az asztalomra, nehogy megint eltűnjön.

I appliqued on it four leaves, I quilted it, but I didn't finish it. I put it on  my table, so that I don't forget about it.

Most viszont ez a játék jó alkalom arra, hogy ne halogassam tovább a befejezést. Így varrtam egy könyvborító/ mappa borítót.

I'm very happy for it's the best oppurtinity to finish this small project. I have sewn a bookcover.

Belülről:

3 megjegyzés:

  1. Megérte halogatni:-))) Erre lett kitalálva, nagyon jó borító lett belőle!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful! I love the colors and the quilting!

    VálaszTörlés
  3. what a great idea for a book cover! it looks wonderful!

    thanks for linking up to finish it up Friday!

    VálaszTörlés